Afbeelding 1 Afbeelding 2 Afbeelding 3

Interactieve workshop Professioneel Presenteren met Storytelling.

Vergroot de impact van jouw persoonlijke, unieke verhaal.
Waarom zit je aandachtig te luisteren naar de een en val je bijna in slaap bij de ander? Wil jij ook leren om boeiend te presenteren? Gebruik dan de technieken van de Hebbes Academy. Presenteren met toepassing van storytelling vanuit je eigen kracht, zodat je je vrij voelt en jezelf kunt zijn, ook voor groepen of de camera.

Wat is Presenteren met Storytelling?
Speechen zoals Obama. Het gaat om de manier waarop je het brengt (presenteren) en het gaat over wát je zegt (storytelling).
Vertel niet wát je doet, maar WAAROM. In deze training komt dat samen.

Verhalen blijven hangen. Verkooppraatjes niet!

Afbeelding 4
Afbeelding 5

Doelgroep:
Voor iedereen die zichzelf, zijn/haar product of bedrijf succesvol wil presenteren.

Kosten: €225,- ex. btw
Inclusief materiaal, koffie, thee en lunch
Minimaal 6 deelnemers en maximaal 12

Wanneer:
26 mei 2021, 10.00 uur tot 16.00 uur in Gemonde

Om je in te schrijven ga je naar het contactformulier

Je klanten of publiek écht boeien met je verhaal? 
Dat lukt niet met cijfers of rationele argumenten. De meeste organisaties werken in een omgeving vol concurrenten. Die allemaal min-of-meer hetzelfde product of dienst leveren. Auto’s, jaarrekeningen, keukens, noem maar op. Het wat, dus. Als jij je publiek echt wilt raken moet je gaan vertellen hoe en waarom jij dat doet. 

Waarom een inspirerend verhaal belangrijk is?
Stel je eens voor. Begin jaren 50 van de vorige eeuw. Door de inpoldering van de Zuiderzee is nieuw land ontstaan. Jij besluit dat jouw toekomst ook daar ligt. Je leent wat geld van bekenden, huurt een solex en gaat zo van bedrijf naar bedrijf om je product aan te bieden. Allemaal pioniers. Bijna 70 jaar later vertellen de medewerkers-van-nu nog steeds dat pionieren in hun dna zit. Mooi verhaal hè. Wat is het jouwe?

Praktisch toepasbaar
Jij kunt ook een bijzonder verhaal vertellen en dat inzetten voor je eigen marketing en sales. Ieder verhaal is uniek. Zoek ook jouw eigen unieke verhaal, laat je inspireren en maak het verschil. 
Denk even na over hoe onderscheidend jouw product of werkwijze is. Ben jij echt zoveel unieker of deskundiger dan je concurrenten? Met Storytelling maak je op basis van de specifieke kenmerken van jouw business een verhaal dat verschil maakt. Een goed verhaal versterkt niet alleen de relatie met je klanten of publiek. Het versterkt ook de teamspirit binnen je eigen organisatie. Een gedeeld verhaal verbindt, verdiept de samenwerking en geeft sturing aan de inspanningen van je teams. Dat was al zo bij het ontstaan van de mensheid en dat werkt nog steeds.

Afbeelding 6
Afbeelding 7